שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות בנושא מוצרים באתר, הזמנה והחלפה

על מנת לבצע החלפה של מתנות שנרכשו באתר בייבי קייקס עליכם למלא את טופס ההחלפה.
ניתן לקבל שובר זיכוי בשווי המתנה אותו תוכלו לממש באתר או דרך מרכז ההזמנות עד שנה מיום הניפוק.

תנאי החלפה:

  • לקוח אשר קיבל מוצר במתנה זכאי להחלפה תוך 30 יום מיום רכישת המתנה.
  • החלפתם של המוצרים שקיבלתם במתנה תעשה אך ורק במידה והחבילה לא נפתחה – לצערנו, לא נוכל להחליף חלקים מהמארז, אלא רק את המארז בשלמותו.
  • לא ניתן להחליף מוצרים פסידים כגון שוקולד וכדומה, כמו כן לא ניתן להחליף מוצרים בהם בוצעה התאמה אישית.
  • ניתן להחליף מוצרים אשר נרכשו דרך החברה, במקרה והמוצר נרכש בחנות – יש לפנות לחנות בה נרכש המוצר. 
  • בכדי לבצע החלפה של מתנות בייבי קייקס חשוב למלא את הטופס כדי שנציג מהחברה יצור עמכם קשר תוך 48 שעות לאישור ההחלפה ולהשלמתה.
  • לאחר קבלת אישור החלפה ניתן לגשת למרכז ההזמנות של החברה אשר במושב רשפון ולהשיב את המוצר כשהינו סגור ולקבל כנגדו שובר זיכוי.
  • במידה ואתם מעוניינים בקבלת פריטים כנגד ההחלפה יש להזמינם מראש באתר.
    קיימת גם אפשרות של החלפה באמצעות שליח בשירות “איסוף ללא הפצה” כך שליח יגיע אליכם לקחת את המוצר ולאחר החזרתו למשרדי החברה, תקבלו שובר זיכוי למייל (שירות זה כרוך בעלות של 30 ₪).
  • קיימת גם אפשרות של החלפה באמצעות שליח בשירות “איסוף כנגד הפצה” כך שליח יגיע אליכם לביצוע ההחלפה עם פריטים שהזמנתם. (שירות זה כרוך בעלות של של 45 ש”ח או 55 ש”ח תלוי באזור החלוקה).
  • לאחר בדיקת המוצר ע”י החברה, ננפיק שובר זיכוי אותו תוכלו לממש ברכישות באתר או דרך מרכז ההזמנות.

על גבי כרטיס הברכה מצוין מספר הזמנה בצד שמאל ובחלק התחתון של הכרטיס. 
במקרה ולא מצוין מספר הזמנה – המוצר נרכש בחנות או דרך אתר אינטרנט אחר.

בייבי קייקס הנה חנות אינטרנטית בלבד, ניתן לאסוף את החבילות ממרכז ההזמנות ברשפון רק לאחר ביצוע הזמנה מראש.
זאת על מנת להימנע מזמן המתנה ממשוך (אין מוכרנים).

הביגוד במארזים הוא במידה 0-6 חודשים. למה? אתם אמרתם ואנחנו הקשבנו.
מאוד חשוב לנו שכל פריט ופריט ישמש את ההורים והרך – וכן למדנו עם השנים שעדיף קצת גדול מאשר קטן בכדי להבטיח שימוש לטווח הארוך ביותר.
הגענו למסקנה הזאת באמצעותכם – הלקוחות שלנו שבמהלך שנים שומרים איתנו על קשר ולימדו אותנו כמה דברים:

  1. הרבה הורים לא נוהגים לפרק את המארזים בימים הראשונים בגלל היופי וההשקעה.
  2. ישנם תינוקות שנולדים במשקלים מכובדים (טפו, טפו, טפו) ומדלגים על מידה ניובורן ולפעמים גם 0-3 .
  3. לאחר לידה ובברית\ה מקבלים המון סטים של ביגוד במידה ניובורן וזה שימושי לכמה

    שבועות/לפעמים ימים בודדים. 

כל המידות והמידע על הפריטים נמצא בלשונית “מוצרים נלווים לתינוקות” באתר.

כל הפריטים במארזי הלידה מיוצרים במיוחד ובקפידה רבה תחת המותג של החברה. 
פריטי הטקסטיל עשויים 100% כותנה רכה ונעימה במיוחד. 
דובי הבית של החברה הוא בעל אישור תקן של מכון התקנים הישראלי ומתאים לשימוש מגיל 0 ומעלה.

לאחר ביצוע של 5 הזמנות הסטאטוס שלך מתעדכן אוטומטית במערכת לסטאטוס של לקוח.
אשר מקנה לך 7% הנחה מההזמנה השישית.
שימו לב – אין הנחה על דמי משלוח ואין כפל מבצעים/ הנחות.

מרכז ההזמנות הטלפוני של החברה עומד לרשותכם במספר 1-700-700-381
בימים א-ה בין השעות 9:00 עד 17:00
בימי שישי\ערבי חג משרדינו סגורים

ניתן לבצע הזמנות דרך האתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

ההזמנות יטופלו בשעות הפעילות של מרכז ההזמנות.

 

החבילות שלנו מוכנות מראש ומתומחרות בהתאם, לכן לא ניתן לשנות את החבילות. 
במידה והוספתם פריטים בנוסף לחבילה, אם ניתן וזה אפשרי, אכן נוסיף על העוגה.
אם לא, הם יהיו ארוזים בצורת יפה (בשקית נייר או קופסה) ומצורפים למתנה.
בעקבות בקשות חוזרות בנושא, פיתחנו את הקונספט של הרכבה עצמית של החבילה.
חבילה בהרכבה עצמית ניתן לבצע בקטגורית “מתנה בהרכבה אישית”

שאלות ותשובות בנושא תשלום ומשלוח

  • בתהליך ההרשמה והזמנה התבקשתם להכניס את הפרטים הנחוצים לביצוע ההזמנה.
  • לאחר שהזמנתם את המתנה ומולאו כל הפרטים הרלוונטיים, תקבלו הודעה לדואר האלקטרוני שלכם.
  • ההודעה תאשר את קבלת ההזמנה ותייצר עבורכם מספר הזמנה, ברגע שקיבלתם מספר הזמנה תהיו סמוכים ובטוחים שההזמנה התקבלה.
  • לאחר החיוב תשלח גם החשבונית אל הדואר האלקטרוני שלכם.

אנו בבייבי קייקס נוקטים בכל אמצעי האבטחה על מנת לאפשר ללקוחותינו ביטחון מקסימאלי ברכישת מוצרים דרך האתר. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים ובכל עסקה יידרש הלקוח להזין את פרטי כרטיס האשראי מחדש, כך שבסיום חיוב הלקוח פרטי כרטיס האשראי מושמדים.

לא, דמי המשלוח לכל חלקי הארץ הינם 25 ₪.

 

כן מחירי המתנות כוללים מע”מ.

כן, ניתן לבצע הזמנה דרך האתר ולבחור באפשרות “תשלום טלפוני” ונציגנו יצרו עמכם קשר לקבלת פרטי אשראי.

כן זה אפשרי בהזמנה טלפונית.

החשבונית נשלחת אוטומטית למייל של המזמין לאחר החיוב.

בהזמנה מעל 300 ₪, ניתן לשלם בשני תשלומים, בהזמנה טלפונית.

ניתן ליצור איתנו קשר ותשלח אליכם חשבונית חדשה עם השם הרצוי

יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו אשר ישלחו אליך טופס בקשה למילוי. 
לאחר מילוי הטופס נציג מהנהלת החשבונות של החברה יחזור אליך עם כל הפרטים.

ראשית חשוב מאוד למסור כמה שיותר מספרי טלפון של הנמענים בזמן ביצוע ההזמנה בכדי שנוכל לתאם עמם. במידה והשליח לא הצליח לתאם הגעה או לא מוצא את היולדת בבית החולים – יתקשר למזמין בכדי לברר טלפון נוסף/לקבלת אישור להשאיר אצל שכן/ בקבלה/ להעביר ליום למחרת. במקרה ולא ניתן לתפוס את הנמען והמזמין – יעשה ניסיון תיאום נוסף ביום עסקים הבא.

ניתן לבצע הזמנה באתר על ידי כרטיס אשראי או מספר פייפאל.
ניתן לבצע הזמנה טלפונית ולשלם באמצעות כרטיס אשראי.
העברה בנקאית – שאל את נציגנו.
לא ניתן לשלם במזומן לשליח.
במידה ומגיעים לאסוף את החבילה ממרכז ההזמנות ברשפון ניתן לשלם במזומן במקום.

ניתן לראות בעמוד של מדיניות המשלוחים.

  • ניתן לבצע הזמנה טלפונית בלבד.
  • על המזמין לשלוח אלינו לאחר תיאום חברת שילוח לבחירתו (פדקס,UPS, DHL) עם טפסי שטר המטען שיש להוסיף לחבילה.
  • חשוב לציין- בייבי קייקס אינה לוקחת אחריות במקרה של עיכובים במכס או כל בעיה אחרת עם המשלוח.
  • ניתן לשלוח כל חבילה של בייבי קייקס, למעט מוצרי העץ אשר יש חשש כי יפגמו בזמן המשלוח.